خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

دوباره انفولانزا یا کرونا یا چی؟

دوباره و چند باره مریض شدیم  هم من و هم پرنسس  

دلم برای این بچه کباب شده چکار کنم ؟

هیچی نمیخوره بدن درد داره یک جوری بی حال میفته روی تخت و بلند نمیشه حتی بازی کنه که اشکم در میاد 

سرفه هاش قطع نمیشه سرفه خلط دار وحشتناک انقدر که زیر دلش درد میگیره یا میاره بالا  کتوتیفن دکسترومتورفان و.... وهیچ اثری ندارن  هیچی مطلقا 

ژان نیست و دست تنهام 

امضا دزیره غرغرو بی حال سرما خورده 

نظرات 12 + ارسال نظر
Fereshteh جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 21:06

انشالله خودتون و دختر کوچولو بهتر شده باشید.
یک سری پاستیل مولتی ویتامین هست که بچه ها دوست دارند مثل برند دکتر بن، برای کاهش بی اشتهایی بچه هم کمک کننده است.
عرق یونجه هم تا حدودی برای افزایش اشتها خوب هست و مزه خوبی هم دارد و بچه ها می‌خورند.
انشالله به زودی بهبودی کامل حاصل بشه

منونم فرشته جون امتحان میکنم حتما

طیبه جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 12:02

درباره خط آخر حق داری واقعا.درک می کنم
امیدوارم تا الان خوب شده باشید یا حداقل خیلی بهتر شده باشید.

فدات طیبه جونم عوارضش مونده هنوز

زری.. پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 11:15 https://maneveshteh.blog.ir

امیدوارم بهتر باشید.

ممنونم عزیزم روبه بهبودیم اما عوارضش هست هنوز

صبا پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 00:50 http://gharetanhaei.blog.ir

طفلک پرنسس کوچولو
امیدوارم هر چه زودتر هر دوتون خوب خوب بشید

اره بچه خیلی اذیت شد ممنونم از لطفتون

مهری چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 22:24

سلام دزیره جان امیدوارم هر دو زودتر خوب بشین
قسمت سخت ماجرا مریضی بچه هاست که به جون آدم بسته هستن

اره عزیزم بدترش اینه که دارو گیر نیومد و من نمیدونستم چکار کنمم

ربولی حسن کور چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 18:27

سلام دوباره
برای اشتها میتونین از شربت racip استفاده کنید. فقط چون خواب آور هم هست شبها بهشون بدین.
البته توی بعضی از بچه ها عوارض میده بیشتر به صورت بیقراری

سلام دکتر جان ممنون
دکتر برای سرفه چکار کنم هر شربتی میدم خوب نمیشه و این گیای هاهم مثل پدی کاف و کاف استاپ و ... فایده نداره فکر کنم پرنسس به اویشن حساسیت داره

مریم چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 08:52 http://Marinez.blogsky.com

امیدوارم هرچه سریعتر خوب بشید! منکه قویا میگم ویروس جدید نیست و همون کروناس☹️
خودمم گرفتم و تست دادم کووید بود

مممنونممریم عزیز
برم از این تستهای خونگی بگیرم

Fershteh سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 22:26

سلام
کرونا هست که روش عفونت باکتریایی سوار میشود. بنظرم باید هرچه سریعتر، آزیترومایسین برای بچه شروع کنید. متاسفانه به آموکسی سیلین و کوآموکسی سیلین جواب نمی‌دهد

سلام
سفکسیم شروع شد ازیترو مایسین جواب نمیده به دخترک سندروم ریه تحریک پذیر داره و بی اشتهایی مفرط دوباره توی همین سه چهار روز 2کیلو لاغر شد

ربولی حسن کور سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 16:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بله ویروس ناجوریه
برای بعضی از مریضها شربت‌های گیاهی جواب دادن
مثلا زوفا عسلی یا فیتوگریپ

سلام دکتر جان
والله دکترش یک شربت نوشته زد کاف که اصلا نیست !!برای بی اشتهاییش چکار کنم ؟ هیچی نمیخوره اصلا و ابته سفکسیم هم شروع شد دوباره

زهره سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 11:10 https://shahrivar03.blogsky.com/

امیدوارم هرچه زودتر هر دو عزیز سلامتی کامل پیدا کنید
شاید با بهتر شدن هوا و نزدیک شدن بهار، بشه به کم شدن این سرماخوردگی های پشت هم که همه رو درگیر کرده خوشبین بود

امیدوارم عزیزم ممنون از محبتت

سرن سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 11:09 https://serendarsokoot.blogsky.com/

سلام دزیره
دیشب بعد از هزار سال که وبلاگ رو باز کردم و صفحه ات رو همین طور رفتم عقب و عقب و عقب تا رسیدم به اولش از دیشب همین طور ادامه دادم
رسیدم به آتیلای ۱۸ فکر کنم
که رمزی شدن
البته یه دونه هم اون اول ها بود که اونم رمزی بود اما گفتم شاید قصه رو گم نکنم و ادامه دادم
الان از روسیه برگشتم باهات ولی این رمزی ها به آدم این حس رو میده که یه جایی از قصه رو یکی از توی کتاب کَنده
خلاصه که اگه دلت خواست صفحه های رو به من هم بده اگر ندی هم من ادامه خواهم داد
خیلی خوش به حالت بوده دنیایی رو‌ تجربه کردی که خیلی ها آرزوش رو داشتند

سلام عزیزم ممنون از لطفت رمز ارسال شد

لیمو سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 09:55 https://lemonn.blogsky.com

عزیززززز دلمممم کاش کاری ازم بر می اومد امیدوارم زود بهبود پیدا کنین و این ویروس هم بالاخره دور خانوادتون رو خط بکشه.

فدات لیمو جون دلم برای بچه میسوزه از مریضی قبلی هنوز کامل خوب نشده بود بخدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.