خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

بی نام

لطفا خواهشا اسم  افراد رو حدس نزنین   ضمن احترام به نظراتتون و سپاساز ارسال نظراتتون باید بگم  نظرات حاوی این حدسیات و گمان ها تاییدنمیشوند و  بدلایل خاصی  نمیخوام اسامی اینجا اورده بشه 

جابجا شدم به دو طبقه بالاتر و در حال ادپشن با دونپایگی هستم !!!! لذا برای بقیه داستان کمی صبور باشین   ممنون از لطف وتوجه همگی دوستان  بزودی ادامه اش رو مینویسم 

نظرات 7 + ارسال نظر
عابر پیاده چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 14:01

ببخشید اگر دقت کافی در بیان گفتن نظرم نداشتم
و نظری که دادم نسنجیده بود اما گاهی غریزه کنجکاوی( فضولی) ادم و قلقلک میده
منتظر باقی داستان شیرین شنا هستیم

اختیار دارین درک میکنم خواهش میکنم شما هم منو درک کنین نمیخوام اینجا لو بره

لیمو چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 11:48 https://lemonn.blogsky.com

دون پایه کسی بوده که قدر شما و هنر و کارتون رو ندونسته و بعدا میفهمه و افسوس میخوره. شما خیلی هم والا مرتبه ای دزیره جونم

فدات شم لیموی قشنگم

شیرین چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 08:36

ببخشید نمیدونستم نبایدحدسموبگم
مغضوب واقع شدین یا یه نورچشمی جاتونوگرفته

خواهش میکنم عزیزم ترکیبی از هر دو

زهره سه‌شنبه 9 آبان 1402 ساعت 16:39 https://shahrivar03.blogsky.com/

پس واقعاً در این خصوص نظر آقای دکتر رضا کارگشاست... شما هرجا هستید همونجا رو در نظر بگیرید مرکز و به این عبارات فکر نکنید

سعی خودمو میکنم ولی واقعا سخته

زهره سه‌شنبه 9 آبان 1402 ساعت 13:49 https://shahrivar03.blogsky.com/

درسته اگر از چهره‌های شناخته شده هستند و ما بشناسیم یه جور جذاب میشه (مثلاً همین که اسم اساتید رو گذاشتید آدم با دریافت خودش از شخصیت اونها مقایسه می‌کنه و جالبه تجربه اش) ولی اتفاقا اگر اسامی رو بنویسید مزه‌ داستان خواندن از بین میره.
همینجوری که هر کسی از ظن خود شد یار من باشه قشنگ تره...
از طرفی مثلاً من بیشتر وقت‌ها اقتباس‌های سینمایی از داستان‌ها رو دوست نداشتم. ترجیح میدم خودم قیافه‌ها رو بر اساس توصیف‌های نویسنده انتخاب کنم و بچینم. اینجوری مثلاً میتونم شخصیت‌های داستان شما رو فارغ از اینکه از چهره‌های شناخته شده هستند یا نه، خودم برای خودم تصویرسازی کنم.

من هی دارم میگم اگر رفتند بالاتر چرا نوشتند دون‌پایگی پس؟!؟ بعد به خودم گفتم چه ربطی داره!؟! مگه طبقات رو باید حتماً از روی ساختار سازمانی جانمایی کنند!؟!

ممنونم منم با شما موافقم تصویر سازی داستان رو برای منم قشنگ تر میکنه بخاطر همین کتاب همیشه برام جذاب تر از فیلمه
نه جابجا شدم در یک اداره دیگه با پست سازمانی کارشناس دون پایه

طیبه سه‌شنبه 9 آبان 1402 ساعت 13:15

حق با شماست

ممنونم از لطفتون

ربولی حسن کور سه‌شنبه 9 آبان 1402 ساعت 13:13 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این شخصیت آدمه که به اون کار شخصیت میده نه بالعکس
از این لحظه این کار از دون پایگی بیرون میاد. بهتون قول میدم

سلام و ارادت اقای دکتر ممنونم از قوت قلب و ارتعاش مثبت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.