خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

من و اتیلا 13

کلاس بعدی کلاس اتیلا بود طبق معمول با لباس تمرین اومد و یک نفر همراهش بود  کچل بد صدا که دوره قبلی ثبت نام کرده بود و از وسطای ترمش رفته بود سریکی از کارهای اقای حاتمی کیا  خوب اسمشو شنیده بودم و بازیشم دیده بودم  با اتیلا اومد و وارد تمرین ها و بازی ها و اتودها شد   اتفاقا در گروه ما بود   اومد خودوشومعرفی کرد و اسم تک تکمونو پرسید و  دوستانه باهمه دست داد  و اتود رو اجرا کردیم و اتود برگزیده شد  توی کافه بعد از کلاس شنیدم که داشت به اقا ی تارخ میگه دیگه فقط کلاس های اتیلا و خود اقا ی تارخ رو میاد  و تحلیل نقش  

فرداش  سرکلاس بعدی اتیلا اومد کنارم نشست و خیلی مستقیم و بی واسطه و بی رودربایستی و مقدمه چینی گفت :

- دزیره ؟ها؟ 

- بله  دیروز با هم اشنا شدیم 

- خواستم بگم به نظر من خیلی جذابی البته خودتم میدونی من ازت خیلی خوشم اومد و میاد امکانش هست باهم بیرون بریم و بیشتر صحبت کنیم ؟

-!!!!!!!!!!!!!

یکی دوسه دقیقه طول کشید تا من خودمو جمع کنم و  اون روی قشنگمو نشونش بدم 

- اولا چی باعث شد به خودت اجازه بدی چایی نخورده پسرخاله شی؟ خانم دزیره ..  ثانیا  لطف دارین ،من در کلاس یا سرکار و یا کلا در این محیط وارد رابطه نمیشم و این یکی از اصول  منه  ثالثا  خوش اومدن باید دوطرفه باشه شما کلا تایپ من نیستین!

هیچی کچل با خاک یکسان شد اصلاانتظارشو نداشت پیش خودش فکر کرده بود الان مثلا چه براد پیتی هست و مثلا چون چهره نوظهوره  الان من باید براش بمیرم  بگذریم که بقیه دخترها مخصوصا جلف دلربا در حال خودکشی بودن  برا ش از همون دیروز 

ارش و امیر علی و خلاصه بقیه پسرها که اخلاق من دستشون اومده بود  مرده بودن از خنده  خلاصه که ارش اومد بردش سمت خودشون و گفت ببین ناراحت نشو کلا دزیره  اینجوریه !!

بگذریم  فرداش سر کلاس تحلیل نقش دوباره پررو پررو اومد نشست  کنار من و هی گفت اصلا هم ازت خوشم نمیاد زشت مغرور !! منم کم نیاوردم  -اره معلومه فکت هنوز سرجاش نیومده کچل بد صدا 

برگشت نگام کرد انگار واقعا انتظار نداشت بلند یهو خندید طوری که استاد جوان بهش برخورد و گفت جریان چیه اقای (نام و نام خانوادگی کچل) فکر نکنی حالا یکی دوبار رفتی جلو  دوربین و دوتا دختر اسمتو میشناستن خبریه  اگر کلاس من بدردت نمیخوره بفرمایین بیرون 

کچل در حال خندیدن  ببخشین اسسسسسسسسسسسستاد  (یه جوری استاد رو گفت که استاد جوان هم خنده اش گرفت خلاصه اون روز تا اخر کلاس اون به من گفت زشت مغرور منم بهش گفتم کچل بد صدا   

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 6 آبان 1402 ساعت 14:10 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
هرچی میخواستم بگم بقیه زودتر گفتن!
پس منتظر پست بعدی میمونیم!

زهره شنبه 6 آبان 1402 ساعت 13:14 https://shahrivar03.blogsky.com/

همین ایشون بودند که پیام دادند با هم رفتید بدرقه آتیلا؟
چه خوب که بعد با هم دوست موندید

اره عزیزم ایشون بود ن

لیمو شنبه 6 آبان 1402 ساعت 12:42 https://lemonn.blogsky.com

وای فقط اسمها که روتون مونده

اره هم شماره من هم شماره اون همین سیو کردیم !!!!

A.p شنبه 6 آبان 1402 ساعت 12:37

سلام . قطعا شما زیبای مغروری پس نتیجه میگیریم ایشون کچل خوش صدان ، حدس زدم کیه

ممنون از لطفتون تحلیل جالبی بود

یه مرد شنبه 6 آبان 1402 ساعت 11:59 http://Whiteshadow.blogsky.com

بازیگران کچل رو دونه دونه تو ذهنم ردیف کردم

خوب ایشون یکی از خاص ترین هاشونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.