خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

فیلسوف مقتول

دیدار روز 5 شنبه ام با گذشته و دوستان قبلی  باعث شد دیروز رسما افقی باشم از سردرد 

و انبوه پیام ها  دوستان و هم دوره ها  به لطف فضا ی مجازی بعد از حدود 18 سال یهو همگی باهم یاد من افتادن !!!!!! عجیب نیست ؟ بگذریم جمعه و شنبه حالم خوب نبود و ژان میدانست  راستش هیچوقت جزییات زندگی هنری و ان دوره را برا ی ژان نگفتم هروقت پرسیده سروته قضیه جمع و قصه کوتاه کردم واو همیشه درک میکند ایاد اوری ان روزها چقدر برای من دردناک است  همیشه درک میکند 

درحالیکه رفتن به مراسم اتیلا اوراهم غافلگیر کرده عینه خودم و بقیه  ...جمعه و شنبه کمکم کرد که خودم راجمع کنم و شنبه شب که دخترک خوابیده بود و من  اخرین جمع وجوری هارا انجام میدادم که برم بخوابم یهو زیر نویس اخبار شوکه ام کرد !!!در یکی دو جلسه تحلیل فیلم و جلسه نقد و بررسی اقا ی مهرجویی را دیده بودم و عاشق اجاره نشین ها بودم و هامون لیلا و سارا بشدت برایم ازار دهنده بود، پری رو یهیچوقت نفهمیدم و هیچ وقت از اول تا اخر ندیدم  و سنتور ی و مهمان مامان را دوست نداشتم 

 اما این چه وضعیتی است ؟ چطور یک انسان  به درجه ای میرسد که یکی دیگر را سلاخی کند  فرق نمیکنه در ایران در غزه و یا در اسرائیل  ؟ چطور ی به این حد از جانور دوپا بودن میرسه ؟ حتی جانورها هم برای رفع نیاز بقیه را میکشن برا ی بقا، نه برا ی انتقام و بی دلیل 

 به  هرحال حجم اخبار بد و فوران احساسات باعث شد دیروز رسما افقی باشم تا عصر و عصر بالاخره به خاطر دخترک خودمو جمع کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 11:39 https://lemonn.blogsky.com

منم فقط دوباره به یاد شارون تیت عزیز و خانواده منسون افتادم ...

اره راست میگی ولی از اونا نزدیکتر هم هست متاسفانه در کشور ما برای من بیشتر یاداور قتل های دهه 70 خودمون بود

مهری سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 18:11

سلام ابن روزها که در مورد مرحوم‌اتیلا پسیانی مینویسد گفتم شاید با مرحوم مهرجویی هم آشنایی داشته باشین و‌در موردشون بنویسید
واقعا دوران عجیبی شده از یک طرف حضور دوستان افغان رو بولد میکنن و بعد این مرگ شوکه اور و هنوز تحقیقات مثلا پلیس شروع نشده تقصیر رو گردن اون بدبخت‌ها میندازن
کاش مردم یک کم منصف تر باشن چون از آگاه بودن که دیگه امیدی نیست
من میخونمتون اما تا حالا پیغام نداشته بودم
موفق باشین

سلام و خیلی ممنون که منو میخونین
راستش من دوار اقا یمهرجویی رو در جلسه نقد و بررسی فیلمشون دیده بودم ولی همون استاد جوان به واسطه اینکه منتقد معروفی بود با ایشون رفت و امد دوستانه داشت و خیلی از شوخ طبعی ایشون و بی تکلف بودنشون تعریف میکرد

ربولی حسن کور دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 11:36 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا براشون متاسف شدم.
اما نکته عجیب از نظر من اصرار بیش از حد و تاکید روی احتمال افغانی بودن قاتلینه

سلام اینا به هر چی اصرار میکنن هر چیزی رو تکذیب میکنن برعکسشه و الگو کاملا شبیه قتلای دهه هفتاده متاسفانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.