خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

پری دریایی کوچولو

تولد پرنسسمان با تم تولد انتخابی خودش دی جی انتخابی خودش و سالن انتخابی خودش به خوبی و خوشی برگزار شد و البته که به خودش و دوستانش هم حسابی خوش گذشت این وسط جیب ما هم حسابی تکید اما فدای یک لبخندش 

برای هر لحظه از وجودش خدارا شکر میکنم  خدایا جانم ممنون که او مرا به عنوان مادرش انتخاب کرد و برگزید 

البته که جشن بدون دلخوری های پس و پیش که کلا جشن محسوب نمیشود  راستش  هنوز خیلی خیلی باید فرهنگسازی کنیم در مورد اداب مهمانی رفتن  

روز تولد پرنسسمان دقیقا با یکی از مناسبت های مذهبی توام با عزاداری مصادف شد لذا  جشن را به بعد از ماه محرم و صفر موکول کردیم در گروه مامانها ی مدرسه برای همه توضیح دادیم حالا که در تاریخ اصلی برگزار نمیشود ایا با تاریخ 30 شهریور موافقند یا 5 مهر؟ و کلهم اجمعین فرمودن براشون فرقی نمیکنه  با توجه به تعطیلی های پیاپی تاریخ 5 مهر را انتخاب کردیم که همه از سفر برگشته باشن و پرنسسمان با دیدن دوستانش حسابی خوشحال شود  سه یا چهار روز قبل از تولد هم باز از عزیزان خواستیم که حضور قطعی خود را اعلام کنن که ما باید تعداد دقیق مهمانهایمان را به سالن اعلام کنیم !!!! همه اعلام حضور کردن با خوشحالی....تا روز برگزاری جشن

 یکی از مامانها صبح ساعت 6 گفت دخترش دیشب تب کرده و خوب عذر موجهی بود گفتیم ان شالله که بهتر میشه و چه حیف  

ساعت 3 بعد از ظهر که داشتیم حرکت میکردیم به سمت سالن یکی از مامانها پیام داده بود با عرض تاسف  نمیتونه زمانشو مدیریت کنه و براش کاری پیش اومده !!!!! راستش ناراحت شدم بیشتر به خاطر دخترک که دوستاش نباشن ناراحت میشه و کمتر بخاطر هزینه چه در پذیرایی چه در تهیه گیفت و ...از اینا شاهکار تر یکی از مامانهای خیلی پر مدعا ساعت 6 عصر وسط مهمانی پیام داده کاری براش پیش اومده و یکی دیگه هم ساعت 6 و نیم  پیام داده دخترش مسابقه تنیس استانی داره !!!!!!! ایا مسابقه تنیس استانی در لحظه به ادم وحی میشه ؟ ایا از حداقل یک هفته قبل  بهتون اعلام نشده بود لذا از مهمانهای ما تقریبا 10 نفر نیومدن !!!!!!!

 واقعا کاش بجای ماشین لکسوس2020 و هوندای اکوورد2020  و جک5 مدل 1400 یک کم خدا بهتون شعور میداد که بفهمین مسئله اصلا کادوی تولد نیست که بعدا میارین مسئله شرکت در جشن و خوشحالی بچه هاست و اگر قرار بود ده نفر کمتر مهمون داشته باشم مگه دیوانه بودم اینقدر هزینه کنم و سالن بگیرم خوب در  منزل میگرفتم  احمقای پولدار که فکر میکنین دنیا حول شما میچرخه و جز خودتون هیچی و هیچ کس مهم نیست !!!!!! ((ماشین ها به ترتیب افرادی که کنسل کردن صحیح اورده شده است و تنها عذر ماشین تیوولی موجه بود )

پ. ن.  اصلا دلمان نمیخواست جشن تولد پرنسسمان با سالگردهای عزیزان  جاوید نام  همزمان شود ولی چه کنیم علیرغم جگر خون بودنمان دخترک فقط 6 سال دارد و جشن تولدش خیلی برایش مهم هست 

نظرات 6 + ارسال نظر
طیبه شنبه 15 مهر 1402 ساعت 17:47

تولد پرنسس دلبرتون بر خود نازنینش و بر شما مبارک
گذشته از حواشی که نوشتید و کاملا بر حق بود چق
در جشن تولد گرفتن برای بچه و دیدن ذوق و شوق بچه قشنگه و احمق اونایی که نمی فهمند و بچه ها رو با نیومدن و بهانه های واهی چشم انتظار می گذارند
من معمولا جشن تولد بچه ام به خودم خوش می گذره از خوشی و ذوق بچه ام

فدات بشم کاملا درک میکنم منم خوشی دخترک باعث میشه علرغم خستگی بهم خوش بگذره

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 11 مهر 1402 ساعت 15:52 http://Daroneman.blog.ir

مبارک باشه تولد گل دختر
چه حیف که مهمان ها کم لطفی کردند

ممنونم عزیزم اره خیلیم کم لطفی همایونی باید ضرب شصتی بهشان نشان بدهد

لیمو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 13:04

دزیره جونم شما مادری و دلسوز اما پرنسس کوچولو هم داره کم کم با دنیا و آدماش آشنا میشه. درسته ناراحت شده اما بقول خودت فدای یه تار موهاش. عوضش داره تجربه میکنه و یاد میگیره.
امیدوارم برعکس این، همه تجربه هاش شیرین باشن

ممنونم عزیزم اره سخته درکش واسه یه دختر بچه 6 ساله که چرا دوستاش بهش اهمیت ندادن

خانوم‌ف شنبه 8 مهر 1402 ساعت 17:23

اولا که تولد دختر جان مبارک
ایشالا ماشالا شاهد موفقیت های پی در پی ایشان باشیم

دوما که کامنت من پست قبل چرا دیس گرفته ؟

سوما یادمه خیلی با ذوق و‌شوق رفتیم برای رفیقِ کوچکِ پسرک ِ کوچکمان کادو خریدیم . از به هفته پیش پیش خوشحال که جایی دعوت شدیم بالاخره
نهایت روز موعود رسید و رفتیم‌محل برگزاری جشن

آقا هر چی منتظر ماندیم کسی نیامد
در زدیم گفتیم جشن تولد ؟!
گفتن وات؟
جشنی قرار نبوده برگزار بشه
زنگ زدیم میزبان

حدسی میزنی چی کفت؟

ئه ف جون ترو‌خدا ببخشید صاحب تولد مریض شده جشن رو کنسل کردیم
به شما نگفته بوددممممممم؟؟؟!
حالا حس اون لحظه ی من رو درک کن چی بود دیگه

ف جان کدام دیس لایک شما عزیز دل همایونی هستید
ووووووو وای این دیگه شاهکار بود بمیزرم برا ی پسر کوچولو که منتظر جشن بوده ادمای بیمسئولیت بی ملاحظه

ربولی حسن کور شنبه 8 مهر 1402 ساعت 15:36 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تولدشون مبارک باشه
خودمونیم با از ما بهترون در رابطه اینا!
متاسفانه شعور نه خریدنیه نه مدرکشو میدن اما وقتی مثلا وسط لیگ برتر فوتبال اعلام میشه به مناسبت تقارن مسابقات این هفته با مثلا تاسوعا و عاشورا این مسابقات این هفته برگزار نمیشه من هم مثل شما فکر میکنم که یعنی واقعا از قبل خبر نداشتند؟

سلام دکتر جان والله مدرسه دخترک جز مدارس خاص هست و ما فقط پول مدرسه راداشتیم لذا اصلا خودمان جز این گروه مرفهین فارغ از هر نوع درد نیستیم
بله انگار خبرنداشتن یهو بهشون وحی شده بی معرفتها ی نادان
و ممنون بابت راهنماییتون

لیمو شنبه 8 مهر 1402 ساعت 13:09 https://lemonn.blogsky.com/

عزیزدلم خیلی خیلی مبارک باشه
+ درک میکنم. دوسال پیش تولد گرفتم و از دوستانی که همهشووون میگفتن ما میایم تنها چهار یا پنج نفر اومدن. بعد من کلی هزینه و باغ و فلان و اینا. البته که فدای سرمون کلی بهم خوش گذشت و اتفاقا توی گلچین کردن دوست بهم کمک شد اما خب.

میبینی لیمو جان راستش اگر خودم بودم به قول شما در انتخاب دوستام بهم کمک میشد ولی دخترک دائم میپرسید چرا این نیامد چرا اوننیامد و من دلم ریش میشد از این چشم به راه بودنش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.