خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

او

امروز خواندم از همسرش جدا شده  و همسر بیماراست هر دویشان معروفند به اصطلاح سلبریتی  با کوچکترین اشاره  میشناسیدشان !!!

چه حسی دارم هیچ واقعا هیچی

خاطرات رژه میروند از همه ساعاتی و روزهایی که منتظرم گذاشت 

از همه اتفاقات 

دوستان مشترک 

درد .....رنج .......عشق  و دوباره..... درد 

 او را به کائنات سپرده بودم با دعای خیر  پیش همه دوستان مشترک که حالا یا از سر همدردی یا از سر بدجنسی  (این دومی بیشتر) از او خبر میاوردن و داستان ها  از روابطش با همسرش و اینکه چقدر عاشق همن و وای چقدر همسرش ادم حسابی دوست داشتنی و خاص هست!!!!

اوایل احساسات متناقض  ویرانم میکرد بعد تر ها دیگه اهمیت نداشت   

 ان دوستان را هیچوقت نبخشیدم 

به هر حال اورا رها کردم و بخشیدم و سپردم به کائنات و از اعماق قلبم برایش ارزوی خوشبختی کردم با ژان اشنا شدم  و قسمت زیادی از ان زخمها را التیام داد 

امروز خیلی تصادفی خبر جدایی و بیماری همسرش را شنیدم  خوشحال نشدم ناراحت هم نشدم  در واقع دیگه به من ربطی نداره و این رابطه سمی و  تارهای اتری انرژی که  تا سالیان به من وصل بود گسسته شده (امیدوارم یعنی )

به خودم و قلبم تبریک میگم قلب عزیزم از همراهیت در همه زندگی از ضربانت و از مهربانیت سپاسگزارم تقدیم به قلبم 

نظرات 7 + ارسال نظر
زری.. سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 10:14 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر خوب تونستی فرآیند چند سال بالا پایین شدن روحی را تحلیل کنی و اینکه قدردان خودت و قلبت هستی

بسیار طول کشید زری جان بسیاز زمان برد و من بسیار خودمو شماتت کردم تا این مرحله که الان رسیدم بیست وچند سال سپری شد

ربولی حسن کور سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 08:57 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
برم سرچ کنم ببینم کدوم سلبریتی اخیرا جدا شده؟

سلام و اخیرا جدا نشده اخیرا من خبر شدم

شادی شنبه 1 مهر 1402 ساعت 14:42 http://setarehshadi.blogsky.com/

و این بی معرفتی دامن ژوزفین بینوا را هم گرفت

دقیقا عزیزم دقیقا

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 17:25 http://Daroneman.blog.ir

فکر کنم همه یک یا دو مورد از این رها کرده ها و سپرده به کائنات داریم

بعضی وقتا که دوستی را می بینم حسرت کسی را می‌خورد که در زندگی دیگریست
می گویم اگر با اون چند سال زندگی می کردی
بتی که از او ساختی فرو می ریخت
می دیدی همچین آش دهان سوزی هم نیست
یعنی شاید در نگاه اول همسرش خوش شانس تر، خوشبخت تر به نظر برسد
اما گذر زمان نشان می دهد خوش شانس تو بودی که قسمتت نشد. خوشبخت تو بودی که جا ماندی

بله احتمالا همیشه در جدایی ها یکی راحت تر هست در لحظه و در ادامه اما در گذشت و با گذشت زمان شرایط یکی نمیمونه

خانوم ف چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 21:07

ادم از به سری خاطرات مشترک هر چقد هم بخواد نمیتونه فرار کنه

بله متاسفانه یعنی اگر یک دکمه بود که همه چی رو پاک میکرد همه چی بهتر میشد ف جان

ترانه چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 13:04

منهم به قلبت تبریک میگم عزبزم منهم سالها پیش دوستی داشتمدکه« با بدجنسی» خبر میرآورد» دوستیم را باهاش قطع کردم.،

ممنونم ترانه جون
والله هنوز نمیدونم فازشون چیه چی به اونا میرسید واقعا

لیمو چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 11:58 https://lemonn.blogsky.com/

آرامش قلبت همیشگی باشه دزیره جان. پس انتخاب اسمت کاملا برازنده بوده ❤️

فدات عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.