خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

بوی بهار

امروز 47 ساله شدم به لحاظ شناسنامه ای وگرنه من همان دخترک 16 ساله بازیگوش و بیخیالم 

پدر همسر در بیمارستان بستری است 

ماه مان جان امروز میرود برای چک آپ اخر که ببینیم دستش را باز میکند یا نه 

ژان از پریشب بیمار شده و دوباره سرماخوردگی سخت !!!!

ژان امروز خیلی ساده تولدم را تبریک گفت منم لبخند زدم  خیلیی ساده  و البته هدیه نقد ی را هفته پیش به حسابم و اریز کرده بود !!!و از انجام وظیفه اش خیالش راحت شده بود!!!!!!

برنامه ام برای تولد امسال خوش گذراندن با خودم بود خودمو ببرم سالن ماساژ یا استخر یا یه چیزی در همین مایه ها  که با این همه مریضی و کارهای فشرده اخر سال  به سپلشک قرمه سبزی رسید!!!!!

 اما خودم جانم توادت مبارک  امسال برای خودم جان رفیق بهتر ی بودم کمتر تحمل کردم و بیشتر راحت بودم و از خودم بودن لذت بردم  سال اینده نیز همین خواهد بود و سعی میکنم یه پله پیشرفت کنم  و رفیق بهتری برای خودم باشم  و با خودم در صلح باشم  راستش در این 47 سال گذشته چه کسی بهتر از خودم برای رفاقت 

لذا امروز بخودم یک تفریح خیلی ساده یواشکی از جنس کشیدن یک سیگار یواشکی  در بالکن دلبرم  هدیه میدهم  بعد از اسپری اب به شمعدونی های سرخابی و قرمز  و پس از پیچیدن عطر شمعدونی و استشمام ان 

 خدایا جانم از فرصت زندگی که به من دادی سپاسگزارم از دیدن این دنیا  از تجربه  زندگی 47 ساله پر از فراز و نشیب خدایا جانم ممنون که هستی و ممنون که نورت قلبم روو روشن میکنه دستم رابگیر و ببر انجایی که باید باشم و نورت را در دستم و قلبم جاری کن که کاری رو که باید انجام بدم و نورت را در زبانم  جاری کن که حرفی را بزنم که باید  در سال پیش رو  نورت را راهنمایم کن که مسیری را بروم که خودت برایم مقدر کردی در جایی که باید، در جغرافیایی که مد نظر خودت هست و خدایا جانم به عنوان کادوی تولد بیا باهم یک تانگوی عاشقانه برقصیم که خودتت حرکاتم را لید کنی و با اهنگ کائناتت باشد خدایا جانم واقعا با تمام قلبم از همه تجربه های زندگیم سپاسگزارم 

خدایا جانم ماچم به لپت . و  به لپ همتون که اینجارو میخونین

نظرات 5 + ارسال نظر
یه خانم سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 13:15

سلام
هم تولدتون مبارک هم سال نو

سلام و خیلی ممنونم از لطفتون

ترنج یکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت 09:21 http://khoor-shid.blogsky.com

تولدتون مبارک..

خیلیم مممنون

شادی یکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت 08:46 http://setarehshadi.blogsky.com/

تولدتون مبارک.
از یه زمانی روز تولد اهمیتش برای آدم کم میشه و دیگه از اون هیجان شیرینی که با هر تبریک حس می‌کنی و غم و انتظاری که از تبریک نگفتن ها داشتی کم رنگ میشه. نمی دونم شاید برای همه اینجوری نباشه ولی برای من چند ساله که اتفاق افتاده و دیگه روز تولدم برام روز هیجان انگیزی نیست.

خیلی ممنونم از لطفتون تبریک دوستان خیلی هیجان انگیزه مخصوصا دوستان جدید شادی جون
اره حق باشماست ولی باید سعی کنیم هیجان انگیز نگهش داریم برای خودمون اخه چه روزی مهم تر از تولدمون برای خودمون ؟!

کتاب خوار شنبه 27 اسفند 1401 ساعت 14:58 http://http(s)://ketabkhor12.blogfa.com

خدای من چقدر قشنگ!
تولدتون اول مبارکِ کسایی که از اینکه شما به دنیا هدیه داده شدین خوشحالن، دوم هم مبارک خودتون...⁦(^^)⁩
امیدوارم تمام بیمارها به زودی سلامت کامل خودشون رو به دست بیارن و دل نگرانی هاتون رفع بشه.
سال نو تون هم پیشاپیش مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشین.

ممنوم از پیام قشنگتون و تبریکتون راستش از تبریک دوستانم در اینجا قند در دلم اب شد

لیمو شنبه 27 اسفند 1401 ساعت 13:52

ماچ من هم به لپ شما دزیره جانم
خیلی خیلی خییییلی زیاد تبریک میگم زادروزت رو. امیدوارم شاد باشی و برامون از لحظات قشنگت بنویسی.

عاشقتم لیمو جونم بهترین ها رو برات ارزو میکنم لامیدوارم در این سال جدید غرق شعف و شادی باشیم هممون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.