خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

منو با خودت ببر !!!!

خوب نمردیم و یکی از بستگان ما لاتاری اقامت  ینگه دنیارا برد  بله مادر شو هر عزیزمان در سن 71 سالگی برنده اقامت  آن بهشت زمینی شده اند !!!!!!!!!!!!!!جالب اینکه همسری میگفت پدرم حوصله ندارد و نمی رود و اینا ووقتی  اخر هفته طبق معمول رفته بودیم منزلشان دیدیم پدر جان چمدان بسته و جلوی در نشسته اند و در فکر فروش  خانه و زندگی !!!!!!!!!!!! پدر جان 81 ساله که خدا عمرشان را طولانی تر کناد 

خلاصه ما که بخیل نیستیم مبارکشان باشد  ولی همچین پدر شوهر مادر شوهر باحالی داریم ما! جالب اینکه مادرجان  در سال گذشته ورد زبانشان بود که همه دوستان دوران جوانیشان الان درامریکا هستند و ایشان خوشبخت نشدند چون علی رغم مسافرتهای بسیار نرفتن اونجا برای زندگی 

خلاصه کنم اصلا امیدتان را از دست ندهید کماکان در لاتاری شرکت کنید  باشد که بلاخره رستگار شوید 

در کمال ناباوری خودمان  در کنکور دکتری  سراسری پذیرفته شدیم و دیروز مصاحبه هم رفتیم  10 سال از فوقلیسانسمان میگذرد و درس هم به واقع نخوانده بودیم !!! وقتی او بخواهد میشود چه لاتاری و چه دکتری و چه بیبی  

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 10:48


اول حسابی بخندم!
مبارکه قبول شدن این دو نوگل
و دکتری خودت هم که به به
عالی
هزار بار تبریک میگم عزیزکم

و بیبی هم که باز به به
الهی همیشه گل و بلبل زندگی ات به راه باشه

ممنون عزیزم البته بیبی خبری نیست و دکترا هم که رفتیم مصاحبه و 86 نفر دیگه هم بودن و دونفر کلن میخوان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!

سرن سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 02:57 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خوب خیلی خوبه که اینقد امید به زندگی دارن! باید ازشون یادگرفت! من بودم لابد می گفتم که ای بابا پرش رفته کمش مونده بمونم همین جا! اما خدایی من به این سن برسم دیگه لاتاری ثبت نام نمی کنم! الان این شانس می تونست برای یه جوون باشه خوب! یکی از دوستان دوستانم برنده شده بود چند سال پیش، یه دختر جوون بود رفت یه سال موند و برگشت! گفت سخته اونجا زندگی کردن چیه همش کار! آخه اینجا تو پر قو و بی هیچ کاری و همش عشق و حال بود، این بود که دید بهشت خونه مامان باباشه! (این آدم و امثالهم بد لج درمیارن)
دکتری هم مبارکه! خانم دکتر!
الان من قضیه بیبی رو نفهمیدم! اونم آره؟

البته ما براشون نوشته بویدم سرن جان!!!! یعنی همچین عروسی هستیم ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
نه عزیزم بیبی خبری نیست هنوز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.