خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

اگر بارگران بودیمو رفتیم

سلام به  هه عزیزان و دوستان و بزرگواران و یاران 

خدمتتون عرض کنم این اخرین پستی است که از دارالحکومه اپلود میکنیم  فعلا تصمیم داریم به مرخصی طولانی مدت برویم لذا پست بعدی از اندرونی همایونی اپلود خواهد شد 

امروز که اخرین روز کاریمان (البته فعلا) در دارالحومه است سرشار از احساسات متناقضیم 18 سال هر روز صبح زود بیدار شدن حداقل 8 ساعت اینجا بودن تلاش شبانه روزی برای تنظیم و تدوین انواع و اقسام گزارش های مدیریتی ارزیابی پژوهشی و اخرش  ... هیچ جز خاطرات تلخ و شیرین 

تقریبا ده برابر دریافتیمان سگ دو زدیم و تلاش مجدانه و دلسوزانه داشتیم که انگار نه انگار 

حالمان عجیب است که انطور که 19 سال پیش بود وقتی که تصمیم انتحاری خروج از دنیای هنر را گرفتیم نمیدانم دلم برا ی این سبک کار تنگ میشود یا نه اما در مورد بازیگری باید بگم عین ترک مواد مخدر بود و هست هنوز یعنی یک روزهایی دلتنگی ان زمان صحنه دوستان  اتیلا بخصوص و وراج ی های طولانی با کچل ادم رامیکشد و یک روزهایی که فیلم های سخیف این روزها را میبینی  بخودت میگی دمم گرم که تونستم بزارمش کنار ولی خوب وقتی داری کتابخانه ات رو جمع میکنی به قفسه نمایشنامه ها که میرسی میشینی و اشک میریزی و نمایشنامه های استاد بیضایی و ترجمه های حمید سمندریان و ..... نگاه میکنی ورق میزنی و دوباره میزاری سر جاشون و چند بار این تکرار میشه تا ژان بیاد کنارت بغلت کنه و بگه دزیره جان تو از اینا دل نمیکنی و این عینه واقعیته عینه دل نکندن از کتابهای کوئیلو 

به هر حال این خداحافظی بزرگ من است با دارالحکومه و نمیدونم ایا همیشگی است یا مقطعی 

در این لحظه همه کسانی که خوبیهایی که در حقشان کردم و بارها و بارها نجاتشان دادم و باز به محضی که توانستن پشت سرم تهمت زدند و بدگویی کردن و از هیچ فرومایگی  کم نکذاشتن به کائنات میسپرم  حلالشان نباشد و نخواهد بود 

اینجا نوشتم که برای خودم ثبت شود و شما یاران عزیز شاهدم باشید .مکتوب .

پ.ن. بزودی ادامه داستان را مینویسم فعلا عجالتا برم هیستوری کروم را پاک کنم که نامحرمی اینجا را نخواند 

ماچ همایون ی به لپ همگی 

نظرات 19 + ارسال نظر
مارال شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:11 https://mypersonalnotes.blogsky.com/

امیدوارم بتونی اون کاری که دوست داری بکنی . بیا و برامون بنویس از تغییراتت

ممنونم مارال عزیز

طیبه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:28 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

دزیره جانم سلام
حدس می زنم مرخصی بدون حقوق یکساله گرفتی.امیدوارم روح و روان و جسمت استراحت کافی کنه و لذت ببری
من روزهای سخت و ناراحتی کاری هم همیشه ترجیح دادم پشت سرهم اداره باشم تا زودتر به بازنشستگی برسم و تمومش کنم اگه عمری برام باقی بود
بیشترتایم های کاریم هم از مرخصی های استحقاقیم چیزی نذاشتم بمونه.مانده مرخصی ندارم.تا زمانی که پدر و بعدش مادر داشتم مرخصی می گرفتم صبح ها بیشتر می رفتم خونه شون چون عصرها کمتر فرصت داشتم سر بزنم و چقدر راضیم از این کارم
حالا هم برای بچه ام
فقط امسال ناچارا خیلی درگیر شده ام و در قسمت خودمان آمار تنهای تنها شدم و یک تنه مجبور شدم عصرها هم بمانم سازمان .که انشالا موقتیه و تمام میشه

راستی من براتون خصوصی کامنت میذارم،می رسه؟ درسته احیانا؟؟ به نظرم درست میاد متاسفانه

سلام عزیزم بله درست حدس زدی طیبه جون ممنونم از لطقت امیدوارم بهترین ها نصیب هممون بشه

زری.. چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14:14 https://maneveshteh.blog.ir

وااااااای نههههههه:))))
باور کن تو خواب و بیداری نوشته بودم:) اصلا یادم نمیاد!!!!

عاشقتتممممممممممم

shirin چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 12:48

شاید فرصتی هست که برگردی سر کاری که دوست داشتی یعنی همون صحنه تئاتر و سینما و تلویزیون. جدی بهش فکر کن حیفه که اینهمه کلاس و تجربه را استفاده نکنی. هم درآمدش بیشتره هم علاقه ات هست هم پخته تر هستی و وارد بازیهای اشخاص نمیشی.

عزیزم باورکن الان که کارهای سخیفی مثا فسیل و .... میبینم از تصمیمم کلی هم خوشحالم
اون موقع از الان خیلی بهتر بود شرایط الان دیکه اصلا امیدی نیست

عمه اقدس الملوک سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 17:20 https://amehkhanoom.blogsky.com

ننه دزیره از دارالحکومه رفتی، از وبلاگ کجا رفتی؟

میام عمه جون چشم

زری.. سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 07:36 http://maneveshteh.blog.ir

دزیره جان من کامنتم حاوی اسم بوده؟ برام نوشتی کامنتهای حاوی اسم تایید نمیشوند؟ هی دارم فکر میکنم عه چی نوشته بودم؟؟؟!!!

اره عشقم کلا همشونو اورده بودی وسط

عمه اقدس الملوک دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:29 https://amehkhanoom.blogsky.com

من فقط میتوانم برات دعا کنم دخترقشنگم غرق باران شوی
دارالحکومه خر کیه؟ فقط و فقط خودتا عشقه

عمه جونی عشقی بخدا چشمام اشکی شد بوس بهت و به مهربونیت

زری.. جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 06:27 https://maneveshteh.blog.ir

درضمن میشه زودتر یه پست بذاری این پست بره پایین:)) چندبار اومدم بخونمت هر دفعه فکر کردم دیگه نمیخواهی تو وبلاگ بنویسی بعد که اولش ناراحت شدم، بعدش یادم افتاده عه این برای محل کار دزیره هست:)

فدات چشم در اولین فرصت

آتشی برنگ آسمان جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 00:09 https://atashibrangaseman.blogsky.com

دزیره جان مطمئن باش فردا بهتر از دیروزت خواهد بود

ممنونم عزیزم امیدوارم

زری.. پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 00:49 https://maneveshteh.blog.ir

عزیزم امیدوارم برایت فتح‌البابی باشه از برکت در همه ی امور زندگیت
موفق باشی

ممنونم عزیزم از دعای خیرت کامنت های حاوی اسامی تایید نمیشن عزیزم

مهدیه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 17:49

امیدوارم بهترین خیر و مصلحت خداوند براتون رقم بخوره

ممنوم مهیه جانم

ماری چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:58

دزیره جان من همه شخصیت های خاطراتت رو حدس زدم و مطمینم درسته . ولی خیلی کنجکاوم که بدونم شما کدوم بازیگر بودی. نمیشه برای خودت هم یک راهنمایی بکنین

نمیدونم تا جایی که یادمه یکی از حدسات اشتباه بود فدات شم نمیتونم بدلایل شخصی

ربولی حسن کور چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:16 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یک لحظه فکر کردم نوشتین آخرین پستی هست که می‌نویسید اما بعد که ادامه متنو خوندم خیالم راحت شد!
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

سلام دکتر جان ممنون از لطف و محبت همیشگیتون

زهره چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:04 https://shahrivar03.blogsky.com/

سلام
امیدوارم هرچی خیرتون هست براتون پیش بیاد
برگشت به کار بعد از مرخصی طولانی یا تمدید دائمی مرخصی خودخواسته

ممنونم زهره عزیز

f چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:02

دزیره‌ی عزیزم
برایتون بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم

ممنونم عزیزم

پری دریایی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 09:24

سلام دزیره جان
من مدت کوتاهیه با وبلاگ شما آشنا شدم و همه پستهاتون رو خوندم. خیلی قلم خوبی دارین و من هفته ای دو سه بار چک میکنم ببینم پست جدیدی گذاشتین تا بخونم. خیلی اهل کامنت گذاشتن نیستم ولی لذت بردم از همه نوشته هاتون.
امیدوارم این تصمیمتون همراه با خیر و خوشی باشه براتون و آرزوی موفقیت و کامیابی براتون دارم.

سلام پری دریایی زیبا ممنون از لطفتون و انرژی مثبتتون

عابر چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 09:21

سلام، موفق باشید و خیر پیش

ممنونم

صبا چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 09:08 http://gharetanhaei.blog.ir

بعنوان کسی که تقریبا ۴ سال تو یه دارالحکومه لعنتی کار کرده میگم آزادیت مبارک باشه عزیزم.

چقدر کار خوبی کردی که خودت رو نجات دادی و آفرین به شجاعتت و جسارتت برای چنین تصمیمی. حتی اگر موقت باشه.

ممنونم عزیزم مرسی از انرژیمثبتت

شادی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 08:34 http://setarehshadi.blogsky.com/

وااای دزیره جان چه تصمیم خوبی گرفتی، امیدوارم از فردا صبح با امید و آرامش از خواب بیدار بشی . چقدر خوب که زنجیرهای لعنتی کار دوست‌نداشتنی رو از دست و پات باز کردی

فدات ممنونم از انرژی مثبتت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.