خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

خاطرات دزیره

روزهای رنگی رنگی دزیره و ژان

پیش دبستانی دزیره ای

بله دقیقا امروز وبلاگ خاطرات دزیره و زندگی مشترک با همسری شمع 5 را فوت کرده و وارد ششمین سال خود میشوند یعنی از 31 خرداد 89 تا به الان ما در خدمت خودمون و شماییم   یعنی سال بعد میریم مدرسه با هم !!!!!


دخملی ایدا جون بدنیا اومده ایدای عزیز کرور کرور خوشی و برکت رو برای خودت و دخملی ارزو میکنم و خوشبحال گولو که دوباره خاله شده 

گولو جونم جای منم پشت گردن فسقلی رو بوس کن و بو کن  من عاشق بوی نوزادم بوی بهشت میدن اصلا عشق مجسم هستن که لای پتو میپیچوننشون (ایکون دزیره ای که با کاردک باید از کف زمین جمعش کنن بس کی برای نی نی ضعف کرده )


برد تیم والیبال هم مبارک و 

کماکان بلاگفا در دست ایادی دشمن و استکبار جهانی است  


پ. ن. واقعا 5 سال چقدر سریع گذشت  چقدر دوستانی اومدن و رفتن و الان دلتنگشونم مثل سپی  مثل سحر  مثل نی لا 

و دوستانی که هنوزم هستن و به امید اپشون من هرروز میام اینجا   مثل گولو مثل زن بابای عزیز  مثل پروانه  

دوستی ما شاید مجازیه اما خیلی عمیقه من اینطوری حس میکنم  

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو سرن سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 03:05 http://serendarsokoot.blogsky.com/

تبریک می گم عزیزم 5 سالگی رو.
امیدوارم تو همیشه بمونی

ممنون مامان سرن عزیز کونوسچه امو ببوس

پرنده ی گولو دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 13:44

سلام
یک لیس هم بجات از پشت گردنش میزنم دور از چشم آیدا
بلاگفا خیلی کم شعور بازی دراورده
غریب شده ایم حسابی
وبلاگت رو دیگه باس بذاری پیش دبستانی!!!
مبارکه

اااااااااااااااااااااااااااای جاااااااااااااااااااااااانم فکر کردنشم قشنگه من دوباره برم ضعف کنم !!!!!
اره عزیزم هم وبلاگ هم زندگی مشترک باس برن پیش دبستانی!
اره منم خیلی حس غزیبی میکنم گولو جون اگر شما هم نبودی دیگه رسما دق میکردم حنا جونمو هم ببوس خاله خانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.